Av samma kön

Man behöver inte vara homosexuell bara för att man tycker en person av samma kön är fin ,underbar jag tycker många tjejer är otroligt fina och underbara ,vissa utstrålar en karisma som man blir så glad av,vissa är underbara för sin personlighet .
Å finner man en människa som man tycker är fin på olika sätt,ska man tala om det för henne /han så dom får veta att dom är speciell i dina ögon,
Sen finns det personer man kan beundra å jag beundrar massor av tjejer för att dom är starka.kan vara sig själv,vågar stå för sina handlingar sen beundrar jag givetvis killar oxå för olika saker.
Några jag verkligen beundrar och är otroligt stolt över är mina underbara BARN och BARNBARN och min ÄLSKLING utan er skulle jag inte vilja leva en ända dag ni är mitt allt ni är min KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback