Baka, städa ,laga mat,

Ja tycker ju snart att det är tusan det ända man gör på dagarna,värsta ja vet är hundhår som ligger överallt sen en massa grus så fram med dammsugaren varje dag ,
Sen tvättkorgen den blir full på engång men jag kan tycka att det är ganska skoj att tvätta,
I dag började inte så himmla bra satans huvudvärk när jag vaknade men sen tog jag 1 treo comp och 1 ipren så då blev det bättre ,
sen dammsuga torka golv.
Sen började jag baka bullar efter det så blev det tekakor nu ejag lite seg tror jag ska gona ner mig i soffan en stund så himmla skönt att bara ligga å slappa en stund.
Sen ett stort problem för varje dag vad ska man äta ...
ses senare

puss kram till goa vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback