Gravid !!!!!!

mmmm är man för gammal för att vara gravid och skaffa en liten i min ålder, i bland kan jag tycka det men ibland inte ,,,
Min älskling har inga barn och jag tycker att jag kanske berövar han lyckan att få bli pappa men det spelar ingen roll säger han ,men jag tycker att sånt spelar visst stor roll oxå,
Men samtidigt kan jag tänka vill jag börja om på nytt kliva upp på natten denna ständiga oro över att något skall vara fel el om den lilla har ont lämna hämta på dagis ,plocka undan allt som finns framme ,,
Ja det är frågan ?
Sen är det så mycket mera ..
Sen kan jag känna oro att det skulle vara något fel på barnet när man inte är så ung längre ,,,,
Ja de va min fråga är jag för gammal ????

Kommentarer
Postat av: Tirja

Så länge man inte kommit i klimakteriet och vill ha barn är man väl inte för gammal, sen har du ju barn sen innan! ;)

Bara köra på om ni vill!

Kram

Postat av: Lotta

Kör på du! Det är nog ingen fara att du är för gammal. Kram

2011-03-23 @ 16:38:34
URL: http://siolia.se
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

är du tokig???????????????

VADÅ FÖR GAMMAL?????? Du är en toppen mamma och jag är 100000 % säker att skaffar du en till får den en av dom bästa mammorna!!!!! =) KÖÖÖÖR PÅ BA!!!!! =) Kramar

2011-03-23 @ 21:34:09
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: kickan

Absolut inte!

Kör på Anki :0)

2011-03-24 @ 16:18:34
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: 88:an

klart du ska skaffa dig en liten knodd till :))

2011-05-01 @ 15:20:02
Postat av: Nils

Sätt för fan inga fler ungar till världen! Du har ju problem med dom du har!!!!

2011-05-04 @ 23:18:15
Postat av: Nils

Sätt för fan inga fler ungar till världen! Du har ju problem med dom du har!!!!

2011-05-04 @ 23:19:16
Postat av: Nils

Sätt för fan inga fler socialfall till världen, du har problem med dom du redan har..

2011-05-04 @ 23:21:34
Postat av: Mikaela

Hörru ditt förbannade psykfall!



Om det nu är så att du stör dig så förbannat på våran familj så sluta läs bloggen !

Två av oss barn pluggar och jobbar samtidigt och dom andra går i skolan eller jobbar!

Tycker att du ska kolla upp fakta först innan du utalar dig !!! Och kanske kolla på dina egna barn !



Ditt förbannade jävla as ta och ta hand om din egna familj innan du hoppar på våran !!!!



2011-05-05 @ 14:47:46
URL: http://mikkas.blogg.se/
Postat av: Monkan

Vilken jävla idiot...det där är personangrepp bara att anmäla idioten.

2011-05-05 @ 19:37:24
Postat av: Mikaela

Ja eller hur !

2011-05-05 @ 20:51:29
Postat av: Monkan

Ingen normal person skulle förnedra någon och absolut inte barnen på detta sättet så det är helt uppenbart att idioten har en skada på hjärnan.Bra att ni vet vem det är SÄTT DIT DEN JÄVELN.

2011-05-07 @ 00:21:20
Postat av: Åsa

Nils är bara avundsjuk att han inte har lika fina barn som Anki! Och att han aldrig kommer få det heller, han får säkert inte änns ligga! fniss! Puss på er!

2011-05-30 @ 11:35:06
URL: http://missosd.blogg.se/
Postat av: Anneli

Kör på du Anki.Bry dig inte om vad andra säger och tycker. Du har fina barn och dem ska du vara stolt över att du har!



Hälsa Mikaela och alla andra!



2011-06-10 @ 23:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback