Trevlig helg

Vilken superhelg det varit en liten tjejdag på stan Mikaela,Frida,Momma,Tindra,Jag var på Asian wok och åt snacka om att vi svullade alla åt buffe sen friterad banan och glass å bara jätte mysigt hade vi detta måste vi göra om .
Sen hem fixade lite hemma färgade mikaelas hår svart med röda slingor jättefint .
Detta måste vi göra om de var så roligt att vi flickor hittade på något skoj ..

I dag blir det städ och tvätt hela dan och det är inte fyskam det heller så skönt när man e klar å allt luktar gott å man känner sig lite extra duktig,
Sen kanske man bakar lite skulle va gott med snickers kaka med massor av choklad på.
ÅÅÅ va man blir galen det snöar fan i dag oxå när ska detta sluta jag vill ha vår inte en massa snö.
Kollar på BigBrother men ja skulle bli galen av att vara i samma hus som Roza vilken skrikig bortskämmd jävla snorunge,å Rodney han gör allt för att stäla till det för henne =)han e ganska rolig å han vinner hela tiden hahahah.men jag hejar på Gurkan och Simon å jag håller mina tummar för att Venessa får stanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback