Underbar dag

Å jisses vilken dag solen skiner å värmer som bara den,i dag måste man ju bara vara ute vilken tur att jag städade i går kväll så då slipper jag de.
Tror att det är dags för spaår jag å kikar om man kanske kan få sig lite kaffe hos min älskade dotterrkarna att ställas in i dag då känns det som det är riktig vår jippiii men pulkor och bobben det stannar kvar för det kommer nog många fina dagar framöver.
I dag tog jag riktig sovis vaknade kl 9,30 å de e sent för att vara mig ,brukar kliva upp runt 7 men skönt va de.
Årets Pimpeltävling går av stapeln i dag på Stationsviken så ner å titta ska man i alla fall men fisket de hoppar jag över får i alla fall inget.
Nu går jag och kikar om man kanske kan få sig lite kaffe hos min älskade dotter Mikaela och surra lite med Tindra hon e bara för rolig kommer med så roliga ord nu märks hon börjar bli stor,
Ses senare
puss och kram till mina goa vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback