Min stora kärlek till min man

inte trodde jag att man kunde bli så kär å så himmla sjukt beroende av en man som jag är av min ,vill aldrig vara utan denna karl .
är grymt tacksam för att jag har träffat dig du betyder allt för mig i mans väg sen mina barn oxå givetvis.
Spelade ett spel via internet där träffade jag han å redan när vi träffades första gången kände jag att det var något speciellt mellan oss ,sen var han borta i ca 2 mån på jobb ,jag tänkte på han hela tiden å undrade hur det gick för han å att han mådde bra ,
sen dök han upp vi höll kontakten varje dag från den dagen ant via msn el spelet el skype el telefon.
Sen tog vi en vild chansning å han kom hit jag mötte han på Arlanda men stor oro han kanske bara lurade mig el han kanske inte kommer å han kände lika .men från den dagen har jag älskar honom lika mycket fast mycket mera.JAG ÄLSKAR DIG
Nu kommer han hem på lördag å det längtar jag givetvis efter sen vill jag inte vara utan han en ända dag till,,,,,,

Kommentarer
Postat av: Åsa

Minns det som i går! Åh gud vad nervösa vi var haha! Kärlek! Kram

Postat av: Lena

Underbart Anki. Så lycklig før din skull

Kramar i massor

Lena/

2011-06-19 @ 00:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback