Sommaren 2011 är en av de värsta jag vart med om...........

En sån här sommar vill jag aldrig uppleva i hela mitt liv och jag hoppas verkligen inge annan heller behöver göra det inte ens min värsta ovän.
Den 10 juni gick min älskade pappa bort , jag och mikaela satt hos honom när han dog ,,de var riktigt jobbigt att vara med om .
Men samtidigt så var det nog skönt för honom för han var en människa som älskade att prata med andra människor och skoja med alla, Jag minns alla gånger Mikaela busade med honom va han skrattade.
Han fick en sån stor hjärnblödning så han blev helt lam han var inte riktigt med till 100 % han blev ett vårdpaket,
så ville han inte leva det vet jag,
Själva begravningen var en av dom finaste jag har varit på i hela mitt liv ,alla barn och barnbarn och barnbarnsbarn gjorde egna kransar som vi lade fram vid kistan .
Vi anlitade Anna Sundström Ottervik hon sjöng ..stad i ljus ,,dit där rosor aldrig dör å hon sjöng så underbart fint,mycket folk i kyrkan .Kistan földe vi med hela vägen till graven sen sänkte Emil . Olle ,Joel ,Krille ,Fredde ,Gösta ner kistan i graven,
Sedan hade vi minnesstund i kyrksalen som vi själva hade bakat till, hade aldrig klarat detta utan mina älskade barn och barnbarn, bonusbarn ,älskling ni är underbara jag älskar er av hela mitt hjärta,
Nu får vi leva med goda glada minnen av min pappa .moffa,svärfar,gammmoffa saknar dig PAPPA

Sen nu den 20 Aug fick min älskade SMULAN somna in som jag har haft sen hon var 12 veckor ,hon fick livmodersinnflammation och hon var så pass gammal så dom kunde inte göra något,,
Å va det var jobbigt men jag är glad att jag följde med henne till slutet,
Vi grävde en fin grav i Handog där vi har planterat blommor och gjort fint.
Å va det är tomt utan henne ingen som möter en när man kommer hem ingen som ligger å snarkar i soffan ingen som tigger mat..saknar henne så det gör ont i hjärtat Jag älskar dig SMULAN och kommer aldrig sluta älska och kommer aldrig glömma dig ,,det fanns nog bara en som du min älskade goa hund

Nu hoppas jag verkligen att allt skit tar slut för man orkar inte mera just nu....


Kommentarer
Postat av: inger

älskade vän...detta året har inte vare lätt för dig..glöm inte bort att jag finns här... å snart så hoppas jag att ni kommer för då blir det bjudning på midda å hela skiten =) kramiz

2011-09-21 @ 16:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback